Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w
Warszawie. Ukończyła również wychowanie przedszkolne, a także studia podyplomowe z Integracji
Sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Od zakończenia studiów wyższych ustawicznie dba o
dokształcanie się, uczestnicząc w kursach, szkoleniach i warsztatach. Doświadczenie
zawodowe zdobywała uczestnicząc w terapii domowej dzieci z autyzmem, pracując w przedszkolach
(ogólnodostępnym, integracyjnym i terapeutycznym), w szkole dla dzieci z autyzmem oraz w poradniach i
gabinetach terapii dziecięcej.
Praca z dziećmi z różnego rodzaju wyzwaniami rozwojowymi daje jej ogrom
satysfakcji. W zajęciach integracji sensorycznej najbardziej ceni to, że poprzez dobrą zabawę pozwala
ona skutecznie wspierać rozwój dziecka, pomagać mu być coraz sprawniejszym, pewniejszym siebie i lepiej
czuć się we własnym ciele oraz skuteczniej radzić sobie w świecie doznań sensorycznych. W terapii ważne
jest dla niej zbudowanie bliskiej, przyjacielskiej relacji z dzieckiem, dostarczanie mu poczucia sukcesu
i empatyczne podchodzenie do jego trudności.