Gabriela Stankiewicz

terapeutka SI (Integracji Sensorycznej)

Absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła również wychowanie przedszkolne, a także studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.

Od zakończenia studiów wyższych ustawicznie dba o dokształcanie się, uczestnicząc w kursach, szkoleniach i warsztatach. Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w terapii domowej dzieci z autyzmem, pracując w przedszkolach (ogólnodostępnym, integracyjnym i terapeutycznym), w szkole dla dzieci z autyzmem oraz w poradniach i gabinetach terapii dziecięcej.

Praca z dziećmi z różnego rodzaju wyzwaniami rozwojowymi daje jej ogrom satysfakcji. W zajęciach integracji sensorycznej najbardziej ceni to, że poprzez dobrą zabawę pozwala ona skutecznie wspierać rozwój dziecka, pomagać mu być coraz sprawniejszym, pewniejszym siebie i lepiej czuć się we własnym ciele oraz skuteczniej radzić sobie w świecie doznań sensorycznych. W terapii ważne jest dla niej zbudowanie bliskiej, przyjacielskiej relacji z dzieckiem, dostarczanie mu poczucia sukcesu i empatyczne podchodzenie do jego trudności.